PODOBNA ARGUMENTACJA

Podobnie w klasie VI na lekcjach geografii problemy chemiczne uwikłane były w zagadnienie bogactw naturalnych przemysłu w Polsce. Dlatego też obserwujemy u 2,2% uczniów klasy V wystąpienie już zainteresowań chemią, potem niewielki spadek w klasie VI (0,7%) i silniejszy wzrost w klasie VII(5,5%).Podobną argumentację można przedstawić dla silnego wzrostu zainteresowań językiem polskim (między V a VII klasą sześciokrotny!) i dla zagadnień społecznych (także blisko sześciokrotny!). W kursie języka polskiego klas V— VII problematyka literatury i języka wyraźnie w porównaniu z niższymi klasami narasta.  Z kolei zagadnienia społeczne:, chociaż nie uwypuklone w postaci odrębnego przedmiotu, coraz wyraźniej nasycają historię i język polski.

Witaj na moim serwisie! Z wykształcenia jestem kosmetyczką, ale moda to jedna z wielu moich pasji. Na stronie znajdziesz wpisy zarówno urodowe, jak i te w całości poświęcone modzie. Zapraszam do aktywnej dyskusji w komentarzach!