PROWADZĄC BADANIA

Co prawda prowadzone badania nad wzbudzeniem nowych zainteresowań u uczniów słabych sugerowały wpływ zainte­resowań na poprawę wyników nauczania szkolnego i funkcjo­nowania pozaszkolnego. Jest to jednak tylko pośredni pomiar zmian w ogólnej zdolności umysłowej, szczególnie że przed­miotem badań byli zawsze uczniowie, których inteligencję oceniano jako normalną: A zatem pod wpływem zainteresowań nie tyle znacząco podnosił się poziom zdolności umysłowych, co poprawiała motywacja do nauki oraz doskonaliły sposoby intelektualnego działania.Badania nad zależnością pomiędzy zainteresowaniami a zdol­nościami przeprowadzała w ramach prezentowanego już programu badawczego L. E. Tyler.

Witaj na moim serwisie! Z wykształcenia jestem kosmetyczką, ale moda to jedna z wielu moich pasji. Na stronie znajdziesz wpisy zarówno urodowe, jak i te w całości poświęcone modzie. Zapraszam do aktywnej dyskusji w komentarzach!