RÓŻNORODNOŚĆ BODŹCÓW

W większości dotyczą one spraw bezpośrednio dziecko otaczających i bezpośrednio mu przy­datnych, podczas gdy u dzieci miejskich ta bezpośredniość ukierunkowania jest mniej zaznaczona. Dzieci wiejskie inte­resują się tymi zjawiskami przyrody, które widzą, które je otaczają; dzieci miejskie interesują się przyrodą egzotyczną, zjawiskami odległymi, tym, o czym słyszą, czytają, dowiadują się, ale czego nie znają, czego często nie widziały. Różno­rodność bodźców pobudzających zainteresowania biolo­giczne dzieci miejskich jest — jak wynika z ich wypowiedzi — większa, wbrew pozorom, choć mniej naturalna czy bezpo­średnia niż na wsi”. Interesująco także przedstawia się specyfika zainteresowań społecznych u dzieci z różnych środowisk.

Witaj na moim serwisie! Z wykształcenia jestem kosmetyczką, ale moda to jedna z wielu moich pasji. Na stronie znajdziesz wpisy zarówno urodowe, jak i te w całości poświęcone modzie. Zapraszam do aktywnej dyskusji w komentarzach!