SZCZEGÓŁOWE PYTANIA

Przy kształtowaniu zainteresowań przyczynowością zjawisk iizycznych dominowały pytania: „Dlaczego?”. J. Piaget temu pytaniu nadaje specjalną rangę w dążeniu do zrozu­mienia przyczynowości zjawisk. Zwraca jednak uwagę, że są to Pytania bardzo trudne i niejednoznacznie rozumiane. Poprzedzić je muszą inne dotyczące istnienia zjawisk. Dopiero wtedy pytanie: „Dlaczego?” może spełnić swoją funkcję gdy dziecko potrafi to, co jest, odróżnić od tego, co je po- przeaza. Pytania szczegółowe są niedogodne, gdyż niełatwo dobrać onsekwentme ich treść, a zarazem uogólnienie ich w jednolity przedmiot zainteresowań u wychowanków napotyka nieraz trudności.

Witaj na moim serwisie! Z wykształcenia jestem kosmetyczką, ale moda to jedna z wielu moich pasji. Na stronie znajdziesz wpisy zarówno urodowe, jak i te w całości poświęcone modzie. Zapraszam do aktywnej dyskusji w komentarzach!